Noncsi! Csak egy lány a sok közül!

Az élet nem egy tündérmese! Ahogyan senkié így az enyém sem! Aki szeretne betekinteni egy érdekes életbe azoknak ajánlom ezt a blogot! :)

Heló!

• Most Lilával írok!

Ma 09:00-kor keltem fel. Elemeltem a telefonom az éjjeli szekrényemről megnéztem mennyi az idő. Éhes voltam, mert tegnap nem vacsiztamNyelvöltés Tehát kimentem reggelizni. A konyhában Lili már reggelizett. Pirítós kenyeret evett!

-Lili csinálsz nekem is? Légyszi!!!

-Nem! Most eszek!

-Akkor csinálok magamnak -sóhaj-

Forró teával ettem a pirítóst, ez a kedvencem! Reggeli után felöltöztem és írtam Áronnak, hogy ma csinálunk e valamit!chat.jpg  (ha nem nyitja meg itt van: http://www.fakephonetext.com/images/2015-12-19/47rp6.jpg  )

Na akkor! Fogatmostam megcsináltam a hajam, felöltöztem, feldobtam egy kis sminket! Csók Játszottam egy kicsit  Pörivel a kutyusommal.

-Kész az ebéééd!!! < kiabált fel anya az emeletre >

-Megyeeeek!!! < kiabáltam vissza >

Lerohantam a lépcsőn és leültünk az asztalhoz. Apa fantasztikus húslevese várt minket...ennek már az illatával is jól lehet lakni! -gondoltam.Vigyor kitologattam a tányér szélére a fehérrépát mert azt nem szeretem! Határozatlan A második csirkepipicici (sült csirkemell hús) volt hasáb krumplival és slival!  > nyamiii <

Elfogyott az ebéd és felmentem az emeletre hogy elkészüljek mert már 13:48 volt! Tehát Áron mindjárt itt lesz értem!  felkaptam egy trikót rá egy hosszuujjút, egy pulcsit, arra pedig egy kabátot. Nyakamba kaptam egy sálat, fejemre a minyonos sapimat, gyors a csizmát! Visszaszaladtam a korimért mert az majdnem ott maradt! Nevetés Áron már a ház előtt várt rám!  >annyira cuki<  Elindultunk a kori pályára. Hó ugyan nincs de attól még jégpálya van! Felvettük a korit bebukdácsoltunk a pályára. Én sokkal jobban korcsolyázok Áronnál! Vigyor háromszor is elesett! Na jó ebből egyszer fellökték. De nagyon sokat nevettünk! Utána hazavitt és ott aludt nálunk! Vacsoráztunk, egy kis főtt tojást. Aztán lezuhanyoztunk és elmentünk aludni! Kacsintás > Zzzzz <

Jóéjt! -Noncsi

Oldal: 1. Rész
Noncsi! Csak egy lány a sok közül! - © 2008 - 2024 - noncsi-lovasblogja.hupont.hu

A HuPont.hu weblap készítés gyerekjáték! Itt weblapok előképzettség nélkül is készíthetőek: Weblap készítés